رشد ۷۰ درصدی در سامانه وبومتریک

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۶ کد : ۱۹۵۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۲
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در چند سال گذشته رشد خوبی در زمینه تحقیقات و فناوری داشته ایم.
رشد ۷۰ درصدی در سامانه وبومتریک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا کمالی بیان کرد: حمایت های ریاست دانشگاه باعث پیشبرد و توسعه این حوزه شده است که این مهم در کنار اشراف داشتن به این زمینه جای بسی خوشحالی دارد.

وی افزود: در طی این مدت یک نفر دیگر از اعضای و اساتید هیات علمی جزء اساتید یک درصد برتر پر استناد دانشگاه ها شده (دکتر الماسی) که اتفاق خوبی است.

وی تاکید کرد: دکتر الماسی دومین نفری است که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به این مهم دست پیدا کرده که در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ که نهایتا دارای 5 نفر اعضا و اساتید پراستناد هستند، برای مجموعه دانشگاهی اراک که تیپ دو محسوب می شود، کسب این عنوان بسیار مهم و ارزشمند است.

دکتر کمالی با اشاره به شتاب رشد علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک در حوزه سلامت گفت: این دانشگاه در چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در تولید مقالات و استنادات به آن در حوزه سلامت داشته و توانسته خود را به تیپ یک شدن نزدیک کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش تعداد مقالات در نشریات بین المللی و استنادات به آن، ایجاد بسترهای لازم برای کاربردی شدن تحقیقات، توجه به کیفیت طرح های پژوهشی و ایجاد طرح های محقق محور از جمله اولویت اقدامات این حوزه و معاونت است.


( ۱ )

نظر شما :