تبلیغات بی پایه و اساس علمی در مورد کرونا

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۹۵۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۳
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این روزها بازار تبلیغات به خصوص در فضای مجازی پیرامون کرونا داغ است که جدیدترین آن "هویج" است.
تبلیغات بی پایه و اساس علمی در مورد کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی بیان کرد: در عصر تکنولوژی در کنار مزایای فضای مجازی متاسفانه شاهد کلاه برداری سودجویان در زمینه های مختلف بوده ایم و از شروع اپیدمی کرونا بازار کلاهبرداران داغ تر شده است.

وی افزود: تمامی میوه جات و سبزیجات موجب ارتقای ایمنی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شده و تنها مصرف یک ماده خاص از جمله هویج نقش موثری در پیشگیری از کرونا ندارد.

وی ضمن اشاره به اینکه هویج تاثیر معجزه آسایی در پیشگیری از کرونا ندارد و تنها رعایت نکات بهداشتی الزامی است، تاکید کرد: اخیرا شاهد تبلیغات بی اساس و بدون هیچگونه اعتبار علمی در خصوص تاثیر هویج در پیشگیری از کرونا بوده ایم که موجب افزایش سرسام آور قیمت آن شده است.

وی افزود: هیچ راهی برای فرار از نکات بهداشتی نبوده و همچنان رعایت تمامی بندهای نکات بهداشتی بیشتر از قبل توصیه می گردد.

قربانی در خصوص واکسیناسیون کرونا تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام پتانسیل و قوای خود را جهت افزایش روند واکسیناسیون بکار گرفته و شهروندان بدانند تمامی واکسن های تزریقی در مراکز منتخب مورد تایید وزارت بهداشت بوده و در کارآیی تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و لزوم توجه به برند واکسن ها موجب از دست رفتن زمان برای تزریق آن می شود.


( ۲ )

نظر شما :