پایین آمدن آمار فوتی ها با سرعت گرفتن واکسیناسیون

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۹۵۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: در پیک پنجم کرونا با توجه به پوشش بیشتر واکسیناسیون آمار متوفیان ناشی از کرونا کمتر بوده است.
پایین آمدن آمار فوتی ها با سرعت گرفتن واکسیناسیون

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر  اردلان زیلابی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات در شهرستان تفرش تاکنون بیش از ۱۳ هزار دُز واکسن تزریق شده، از این میان سه هزار نفر دُز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و پوشش نسبتاً خوبی در خصوص واکسیناسیون کرونا در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: در پیک پنجم کرونا با توجه به واکسیناسیون بیشتر شاهد آمار متوفیان کمتری در خصوص بیماری کرونا بوده ایم، اما همچنان نیاز است که سرعت واکسیناسیون بیشتر از قبل شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هشت بیمار در بیمارستان تفرش تحت مراقبت های درمانی قرار دارند و روزانه بیش از ۱۵ نفر بیمار سرپایی  کرونایی، افزوده‌ می شوند.

دکتر زیلابی خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی بیش از ۱۸۰ نفر بیمار در منزل در قرنطینه هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در پایان یکی از چالش‌های مهم شهرستان تفرش را کمبود نیروی پرستاری دانست و گفت: تعداد پرستار در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده و یا باردار هستند بنابراین از چرخه درمان خارج شده و عملاً بارکاری سایر نیروهای پرستاری چندین برابر شده و یکی از معضلات جدی شهرستان تفرش کمبود نیروی پرستاری است.


( ۴ )

نظر شما :