بستری شدن روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با تشخیص کووید

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۹۵۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: به صورت میانگین بین ۴۵ تا ۵۰ نفر بیمار در بیمارستان امام صادق(ع) با تشخیص کووید بستری می شوند.
بستری شدن روزانه ۵۰ نفر در بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با تشخیص کووید

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی بیان کرد: در روزهای گذشته آمار بیماران بستری در این شهرستان و تنها بیمارستان این شهر نوسانات زیادی دارد.

وی افزود: حدود ۸ الی ۱۰ نفر بیمار ترخیص و از طرفی ۸ الی ۱۰ بیمار جدید مجدداً پذیرش می شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه در پیک پنجم نیاز بیماران به خدمات ویژه افزایش یافته، گفت: متاسفانه بخش ویژه بیمارستان امام صادق(ع) در تکمیل وضعیت قرار دارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در دو روز گذشته دو نفر از همشهریان جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

دکتر فردوسی در ادامه خاطرنشان کرد: روزانه ما بین ۸ الی ۱۰ نفر بیمار نیز از طریق آزمایشات تشخیصی مثبت شناسایی می شوند که نیاز است بیماران قرنطینه در منزل، اصل قرنطینه را که همان ماندن در منزل و عدم حضور در اجتماع و رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله اجتماعی در منزل بوده، را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم روز به روز بر سرعت واکسیناسیون بیفزاییم، اما متاسفانه سهمیه واکسیناسیون بسیار محدود است و در کنار گروه‌های سنی، گروه‌های نشانداری که از طریق ابلاغیه کشوری مشخص شده اند نمی‌توانند واکسن دوز اول خود را دریافت نمایند و این می طلبد که سهمیه واکسیناسیون افزایش یابد.


( ۱ )

نظر شما :