خدمات رسانی به بیماران با وجود خستگی پرسنل حوزه درمان

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۹۵۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۳
مدیر بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: رسیدگی همزمان به دو گروه از بیماران در مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری در حال انجام است.
خدمات رسانی به بیماران با وجود خستگی پرسنل حوزه درمان

به گزارش وب دا مرکزی، محسن رحیمی بیان کرد: حجم کار زیاد است و نیروها خسته اند، اما خدمات رسانی به بیماران کرونایی و سرطانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۱۸ تخت در بخش icu  و ۲۲ تخت فعال در بخش عادی بیمارستان آیت الله خوانساری به بیماران کرونایی اختصاص یافته است که ظرفیت این ۴۰ تخت به صورت کامل تکمیل و بخش کنسر این مرکز درمانی با تکمیل ظرفیت ۸۰ درصدی در حال ارائه خدمت می باشد.

وی تاکید کرد: بیماران کرونایی از سانتر اصلی کرونا یعنی مرکز درمانی امیرالمومنین(ع) و سایر مراکز درمانی به این مرکز ارجاع داده می‌شوند و بیماران کرونایی در وهله اول هرگز به این مرکز مراجعه نکنند.

رحیمی در ادامه به آماده سازی مراحل دستگاه شتاب دهنده خطی اشاره کرد و گفت: مراحل نصب فیزیکی، طراحی داخل بونکر، تست های پذیرش دستگاه(CAT)، جمع آوری داده به منظور انجام محاسبه درمان (کامیشنینگ) انجام شده و اطلاعات برای شرکت سازنده دستگاه(الکتا انگلیس) ارسال و مورد تایید شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله ارزیابی ایمنی و کنترل کیفی و دزیمتری می باشیم که توسط آزمایشگاه دزیمتری ثانویه در حال انجام است و پیش بینی می شود که طی یک هفته تا ۱۰ روز این مرحله به پایان برسد.

وی در پایان گفت: در مرحله بعدی پس از دریافت مجوز کار با اشعه از سازمان انرژی اتمی و نبود چالش، اقدامات آماده سازی این دستگاه اتمام و در اواخر شهریورماه به مرحله بهره برداری خواهیم رسید.


( ۱ )

نظر شما :