اهدا وسایل سرمایش به نقاهتگاه و مراکز واکسیناسیون اراک

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۸ کد : ۱۹۵۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۶
۱۰ دستگاه کولر گازی از طرف پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند به دانشگاه علوم پزشکی به منظور استفاده در نقاهتگاه های بیماران کرونایی اهدا شد.
اهدا وسایل سرمایش به نقاهتگاه و مراکز واکسیناسیون اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با تکمیل ظرفیت شدن بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی برای درمان بیماران کرونایی، نقاهتگاه و مراکز موقت و سرپایی را برای بیماران کم خطر تر در نظر گرفتیم، اما با توجه به گرمای هوا مهمترین مسئله تهویه و خنک کردن هوای این اماکن بود.

دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر از سازمان بهداشت و درمان شرکت نفت و پالایشگاه، بیان کرد: دلمان به کمک ها و دست های یاری بخش صنایع گرم می شود و این بار با مدد شرکت نفت و پالایشگاه، متوجه شدیم که صنایع دغدغه سلامت مردم را دارند.

وی افزود: ارزش ریالی این کولرها  ۳۰۰ میلیون تومان است که برای حوزه سلامت بیش از اینها می ارزد و امیدواریم بقیه صنایع و شرکت ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی نیز به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند و هر چه در توان دارند و با هر اندازه که می توانند، حوزه سلامت و  بیماران کرونایی را کمک کنند.

متولی سلامت استان مرکزی ضمن تشکر و سپاس از دکتر رمضان پور و دکتر معصومی تاکید کرد: اهدای ۱۰ عدد دستگاه کولر گازی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به نقاهتگاه بیماران  کرونایی نشان از توجه ویژه این ارگان به سلامت بیماران و پرسنل دارد.

وی تاکید کرد: این شرکت بزرگ نفتی استان به عنوان یک صنعت پیشرو همواره تلاش کرده در کنار رسالت اصلی خود که تامین بخشی از انرژی و تولید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور است، برای کمک به توسعه زیرساخت‌های پیرامونی به ویژه شیوع ویروس کرونا به بسترهای بهداشت و درمان ویژه دارد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: این کمک در راستای ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی مناسب به بیماران و اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و مبارزه با این بیماری اهدا شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: شیوع و انتشار ویروس کرونا شرایط جامعه و فعالیت‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده، لذا همه وظیفه داریم در قبال سلامت جامعه احساس مسوولیت کرده و برای بهبود شرایط با هماهنگی متولیان بهداشت و درمان همکاری داشته باشیم.


نظر شما :