پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۶ کد : ۱۹۶۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز کارمند را به عموم دولت مردان و کارمندان استان مرکزی به ویژه همکاران خدوم و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارمند

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهارمین برگ از صحیفه شهریور ماه، روز کارمند، فرصتی است بس مغتنم جهت ارج نهادن به زحمات این قشر پر تلاش که همواره در جهت نیل به اهداف و آرمان های میهن اسلامی کوشا هستند.
روز کارمند یادآور شکوه مردان و زنان پاکباخته و وارسته ای است که جامه ی خدمت به آحاد جامعه را بر تن پوشیده و در جهت ارتقا شاخص های توسعه ای کشور علی رغم مشکلات در عرصه های گوناگون خم به ابرو نمی آورند.
 نیک واقف هستیم که کار و فعالیت بی شائبه و مجاهدانه کارمندان، در سخت ترین دوران ها بالاخص پاندمی ویروس کرونا به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است ؛ از این رو سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان دانشگاه بکوشیم چرا که تلاش خالصانه و صادقانه کارمندان آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد در تمامی احوال است و نتیجه بذر تلاش و کوشش شان، بی شک شجره ی امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط و زیبا است.
بی‌شک موفقیت سازمانها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی سازمان و ثمره ای شیرین به بار خواهد آورد که کام تمامی اعضای سازمان و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود و امیدواریم این مهم با همت وثیق و منیع کارمندان گرانقدر و سخت کوش در خصوص دانشگاه علوم پزشکی اراک به صباحت و وجاهت هر چه بیشتر به حقیقت بپوندد.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و مجاهدانه کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اراک، روز کارمند را خدمت تمامی پرسنل خدوم دانشگاه تبریک و تهنیت گفته و در سایه اتکال به حضرت حق مزید توفیقات و صحت و سلامتی را برای تمامی این عزیزان خواهانم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
۴ شهریور ماه ۱۴۰۰


( ۱ )

نظر شما :