پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم

۰۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۲ کد : ۱۹۶۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به دکتر بهرام عین اللهی، کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به دست گرفتن سکان هدایت وزارت بهداشت در دولت سیزدهم را تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم

به گزارش وب دا مرکزی، در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر بهرام عین اللهی به‌عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفته و برای وزیر بهداشت دولت سیزدهم آروزی موفقیت کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر عین اللهی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
اعتماد بالای نمایندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و در این روزهای حساس برای حضرتعالی در این راه پر فراز و نشیب آرزوی موفقیت و بهروزی را داریم.
بی‌شک توفیق خدمت به مردم این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه در حوزه سلامت، نعمتی است که از سوی خداوند متعال نصیب بندگانی می گردد تا با آنچه در توان دارند، زمینه ارتقاء سلامت، بهداشت و درمان را در کشور فراهم نمایند و این روزهایی که بیماری کرونا چهره‌ای این سرزمین را غم بار و ماتم زده کرده است همت والای شما را می طلبد تا بتوانیم به روزهایی برگردیم که مردم به دور از سایه شوم کرونا زندگی کنند و امید را در دلهای مهربانشان زنده نماییم تا سبب ایجاد رفاه و آرامش برای تک تک مردمان این مرز و بوم شود.
جناب آقای دکتر عین اللهی، تجربیات و خدمات ارزنده شما در حوزه بهداشت و درمان کشور  می تواند راه گشایی باشد بر مشکلات حوزه بهداشت و درمان و با اتحاد رویه در بین خانواده بزرگ حوزه سلامت کشور و ایجاد همدلی و مشارکت های بین بخشی، بتوانیم شاهد شکوفا شدن بخش بهداشت و درمان کشور  باشیم.
اینجانب بر خود لازم می دانم انتخاب شایسته شما را به عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای حضرتعالی در آغاز این راه خطیر، توفیقات الهی و سلامتی و سرافرازی مسئلت می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک
۴ شهریور ۱۴۰۰


( ۳ )

نظر شما :