خیرین شهرستان دلیجان، دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰ کد : ۱۹۶۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان از حضور فعال خیرین حوزه سلامت این شهرستان، در ساخت مرکز خدمات جامع سلامت دودهک سخن گفت.
خیرین شهرستان دلیجان، دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دودهک، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و نیاز شهرستان  برای خرید تجهیزات و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، خیرین حوزه سلامت دوشادوش و همراه دانشگاه علوم پزشکی اراک بودند و کمک‌های قابل توجهی به بخش بهداشت و درمان شهرستان داشتند.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت دودهک جز طرح های تحول سلامت و بهداشت بود که ساخت آن از سال ۹۶ کلید خورد.

دکتر فردوسی خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز این پروژه مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که بیش از نیمی از آن (۹۵۰ میلیون تومان) توسط خیرین جذب و باقی آن از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اراک هزینه شده است که این مهم نشان از کمک های درخشان خیرین می باشد.

وی یادآور شد: در سال ۹۶ کلنگ ساخت پروژه مرکز خدمات جامع سلامت دودهک، در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ متر به زمین خورد که ۳۰۰ متر آن به ساخت درمانگاه اختصاص یافته است.

وی افزود: این مرکز، مجهز و به صورت دائمی و با فعال بودن بخش دارویی، آماده خدمت رسانی می باشد و دارای بخش های مختلفی چون خانه پزشک، خانه سرایدار و خانه ماما است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در پایان از کمک های کلیه خیرین حوزه سلامت که به موقع و همیشه در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده اند، تشکر کرد و گفت: امیدواریم که بتوانیم از این حمایت ها و کمک ها نهایت استفاده را در جهت خدمت دهی به مردم به کار ببریم.


نظر شما :