بستری شدن ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان امیرکبیر اراک

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۹۶۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۴
مدیر مرکز آموزشی و درمانی امیرکبیر اراک گفت: این بیمارستان هم خدمات کرونایی و هم خدمات غیر کرونایی به مراجعین ارائه می دهد.
بستری شدن ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان امیرکبیر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، علی اکبر شمسی بیان کرد: ارائه خدمت به مراجعین غیر کرونا که پیش از این انجام می شد در کنار خدمت رسانی به بیماران و مبتلایان به کرونا، حجم کاری را در این مرکز درمانی بالا برده و پرسنل این بیمارستان فشار زیادی را تحمل می کنند.

وی افزود: با شروع پیک پنجم تنها مرکز درمانی امیرالمومنین(ع) کفایت بیماران کرونایی را نکرد و به ناچار این مرکز درمانی نیز به زیر بار بستری بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۶۶ بیمار کرونایی در این مرکز تحت مراقبت قرار دارند که از این میان ۵۰ نفر بزرگسال و ۱۶ نفر اطفال می باشند؛ همچنین ۴ بیمار بزرگسال و ۲ کودک در بخش مراقبت ویژه کرونایی تحت درمان قرار دارند.

شمسی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحبوحه کرونا، کمبود منشی و نیروهای خدماتی، کمبود منابع مالی و در مواقع قطع برق با توجه به مصرف بالای اکسیژن، کمبود اکسیژن محسوس است.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی امیرکبیر اراک در پایان از مردم خواست به خاطر کمک به کادر بهداشت و درمان که روزهای سختی را پشت سر می گذراند و حفظ سلامتی خود، پروتکل های بهداشتی را با جدیت هر چه تمام تر رعایت کنند.


( ۶ )

نظر شما :