جذب ۱۱ پرستار و کمک پرستار برای مرکز درمانی هاشمی سنجانی

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۹۷۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶۵
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای راه‌اندازی هر چه زودتر واحد هاشمی سنجانی، ۱۱ پرستار و کمک پرستار را جذب و به کارگیری خواهیم کرد.
جذب ۱۱ پرستار و کمک پرستار برای مرکز درمانی هاشمی سنجانی

به گزارش وب دا مرکزی، صدیقه خلیلی بیان کرد: با همکاری منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک و واحدهای نظارتی برای راه‌اندازی هر چه زودتر واحد هاشمی سنجانی اقداماتی صورت گرفته که مهمترین آن در راستای جذب نیروی انسانی از جمله مصاحبه های تخصصی برای جذب ۵ پرستار و ۶ کمک پرستار بوده است.
وی افزود: امیدواریم در اسرع وقت این نیروها جذب و به سیستم بهداشت و درمان اضافه شوند چرا که کمبود پرستار یکی از معضلات همیشگی ما بوده است.
وی تاکید کرد: با توجه به پیک پنجم کرونا و افزایش روز افزون بار مراجعات کمبود پرستار محسوس تر شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نقاهتگاه شهید هادیان بار کاری زیادی را تحمل می کند و روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ بیمار به این مرکز مراجعه می کنند که حجم کاری طاقت فرسایی را به پرسنل بیمارستان امیرالمومنین(ع) و نیروهای داوطلب و جهادی وارد نموده است.
خلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنان به صورت مستمر اعزام بیماران از بیمارستان امیرالمومنین(ع) به سایر مراکز در حال انجام و نیاز است در راستای خدمت‌رسانی به بیماران از تمامی گروه های درمانی علی الخصوص گروه پرستاری که شب و روز در حال خدمت رسانی هستند تقدیر و تشکر نمود.
رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۵۵ نفر پرستار به بیماری کرونا مبتلا شده که تنها در طی هفته گذشته ۷ نفر مبتلا شدند و در دوران قرنطینه و درمان به سر می برند، خارج شدن پرستاران از چرخه درمانی فشار مضاعفی را به سایر نیروها وارد می‌کند. 
وی در پایان یادآور شد: از مردم عزیز درخواست داریم علاوه بر حفظ سلامتی خود و دیگران به فکر کار درمان خسته نیز باشند چرا که به شدت نگران هستیم در آینده ای نه چندان دور دیگر نیرویی برای ارائه خدمت به بیماران نباشد.


( ۲ )

نظر شما :