ایمن شدن اعضای خانواده کادر درمانی علیه کرونا

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۹۸۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۷
رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: به زودی ۱۰ هزار نفر از اعضای خانواده کادر درمان استان که در مواجه با بیماران مبتلا به کرونا هستند، علیه کرونا واکسینه می‌شوند.
ایمن شدن اعضای خانواده کادر درمانی علیه کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر روح الله سهرابی، بیان کرد: کادر درمان بیش از یک سال است که شب و روز در جهت ارائه‌ خدمات درمانی علیه کرونا در حال تلاش بوده و با توجه به تماس مکرر و آلودگی شدید بخش‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی خدمت رسان به بیماران کووید‌۱۹ و خطر انتقال ویروس با حجم بالا به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان، واکسیناسیون خانواده‌های مدافعان سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: یک هزار پزشک در استان مرکزی خدمات درمانی ارایه می‌کنند که در شیوع کووید ۱۹ در صف اول درمان بیماران هستند بنابراین ابتلای خانواده آنان دور از انتظار نبوده و باید به سرعت خانواده آنان نیز واکسینه شوند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به حجم مناسب واردات و تولید واکسن کرونا انتظار می‌رود در هفته پیش رو واکسیناسیون اعضای خانواده کادر درمان استان مرکزی عملیاتی شود.

دکتر سهرابی خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ درصد پزشکان استان مرکزی در یک سال و نیم گذشته هنگام درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹، درگیر کرونا شده‌اند.

وی بیان کرد: دُز یادآور اولین گروه‌هایی که در کادر بهداشت و درمان درگیر در خدمت به بیماران کرونایی ۶ ماه گذشته واکسن دریافت کرده‌اند، نیز باید مورد توجه قرار گیرد.


( ۷ )

نظر شما :