افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی "یسنا حسینی" سرآغازی برای راه اندازی سایر پایگاه ها

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۴ کد : ۱۹۸۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۸
استاندار مرکزی اقدام نیکوکارانه خیّر سلامت  "حسن حسینی" در ساخت اولین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به نام "یسنا حسینی" را یک گام بلند در جهت خدمت رسانی و سرآغازی برای ساخت ۹ پایگاه دیگر دانست.
افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی "یسنا حسینی" سرآغازی برای راه اندازی سایر پایگاه ها

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده در حاشیه افتتاح پایگاه خیّر ساز اورژانس پیش بیمارستانی "یسنا حسینی" گفت: در زمستان سال گذشته به دنبال اهدای زمین این پایگاه توسط شهرداری، کلنگ احداث آن به زمین زده شد که به همت، تلاش و ایثار حاج حسن حسینی و خانواده ایشان در کمتر از ۶ ماه، شاهد افتتاح اولین پایگاه اورژانس خیّر ساز در استان مرکزی و در شهر اراک بودیم که ساخت این پایگاه از بین ۱۰ پایگاهی که قرار است ساخته شوند، یک اقدام بزرگ در حوزه سلامت و سرآغازی برای ساخت ۹ پایگاه دیگر است.

وی بیان کرد: زمانی که کلنگ این پروژه به زمین خورد، مقرر شد که ۱۰ پایگاه در استان ساخته شود که در حال حاضر شاهد افتتاح و بهره برداری اولین پایگاه از پایگاه دهگانه هستیم و مابقی نیز در حال احداث هستند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در ساخت این پایگاه مبلغی حدود یک میلیارد تومان توسط خیّر نیکوکار هزینه شد و تجهیز آن به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب بر عهده دانشگاه علوم پزشکی اراک بود که خوشبختانه شاهد آغاز فعالیت آن هستیم.

آقازاده تاکید کرد: به کلیه وظیفه شناسان حوزه بهداشت، سلامت و اورژانس که با اهدای ارزشمندترین سرمایه زندگی "جان خود" به استقبال سلامت مردم می روند و همکارانی که در حوادث مختلف خود را مکلف می دانند و قبل از وظیفه سازمانی، به عنوان وظیفه انسانی در کوتاه ترین زمان و حداکثر سرعت به کمک افراد حادثه دیده می شتابند، ادای احترام کرده و خسته نباشید می گوییم و امیدواریم به موازات تلاش هایی که در حوزه بهداشت، سلامت و کمک رسانی به بیماران می کنند، گام های بلندتری را در جهت ارائه خدمات بهتر و بهینه تر برداریم‌.


( ۳ )

نظر شما :