تجلیل فرمانده بسیج دانشجویی استان مرکزی از رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۹۹۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۱
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی از تعامل و همکاری خوب دکتر سید محمد جمالیان با بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد.
تجلیل فرمانده بسیج دانشجویی استان مرکزی از رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ابراهیم پور اسماعیل، گفت: در راستای حمایت، پشتیبانی و دلسوزی های دکتر سید محمد جمالیان، از ماموریت های بسیج دانشجویی در عرصه های متفاوت، مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یک مجموعه الگو و نمونه در بین سایر بسیج های دانشجویی در استان می باشد که بخش عمده ای از این موفقیت مرهون حمایت های ایشان است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

توفیق خدمتگزاری در سپاه و بسیج موهبتی است که تنها به خادمان مخلص خدا اعطا گردیده تا در دنیا از ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند.

لطافت، حلاوت و بهره‌مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش می رویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی باشیم.

نقش سپاه و بسیج در پاسداری و حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بی بدیل و تکلیف سترگ است که حضرت حق تحقق آن را بدست برگزیدگان عصر خمینی کبیر (ره) به نام سربازان امام زمان (عج) تحت ولایت مقام معظم رهبری رقم زده است.

لذا ضمن تبریک و آرزوی توفیق روز افزون، برای جنابعالی به مصداق حدیث شریف امام رضا (ع): "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل" بر خود فرض می دانم از زحمات ارزشمند و مخلصانه شما در تعامل و همکاری با بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد توانا سلامتی و تداوم توفیقات شما را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دفاع همه جانبه از این نظام مقدس الهی مسئلت نماییم.

ابراهیم پور اسماعیل

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :