تعامل خوبی در استان مرکزی برای مهار کرونا وجود دارد

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۹۹۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین مدیران استان مرکزی برای کنترل و ریشه کنی کرونا وجود دارد.
تعامل خوبی در استان مرکزی برای مهار کرونا وجود دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی، بیان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که مهمترین دغدغه، مشکل حوزه درمان و مواجه با کرونا است، ادارات و دستگاه های اجرایی در استان تعامل خوبی با این حوزه داشته و دارند.

وی افزود: خدا را شاکریم در استان مرکزی تعامل خوبی از همان روزهای نخست شیوع این بیماری بین مدیران و دستگاه های مختلف شکل گرفته و همین امر باعث شده تا حدودی بتوانیم این بیماری را در استان نسبتا در ادوار مختلف کنترل کنیم و به نسبت سایر استان ها عملکرد قابل قبول تری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مطمئنا دانشگاه علوم پزشکی اراک برای حل این مشکل و غلبه بر این اپیدمی مرگ بار، به تنهایی نمی تواند در میدان حضور داشته باشد و در این راه نیازمند کمک همه جانبه از سوی همه است.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اداراتی که از روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در کنار حوزه سلامت بود، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بود که به بهانه اهدا 32 قلم تجهیزات درمانی توسط این بنیاد، از تمام این عزیزان تشکر می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این ستاد در روزهایی که استان مرکزی با کمبود ماسک دست و پنجه نرم می کرد و روزهایی که محدودیت ها و اعمال قرنطینه برخی از اقشار را دچار مشکل کرده بود با توزیع بسته های حمایتی و حتی در بحث درمان با اعزام تجهیزات و نیروهای درمانی -جهادی به کمک همنوعان خود شتافته اند.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با تعاملات خوب بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با توجه به خدماتی بودن دانشگاه علوم پزشکی، نتیجه کار برای مردم و به نفع آنان باشد.

اهداء 32 قلم تجهیزات پزشکی توسط ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی گفت: این ستاد از روزهای نخست شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت بوده و تا آخر هم خواهد ایستاد.

مجتبی تهامی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از همان ابتدا در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و در همین راستا در استان مرکزی بالغ بر 5 رزمایش همدلی و احسان را برگزار و 120 هزار بسته های کمک معیشتی توزیع شده است.

وی افزود: در کنار رزمایش مواسات و همدلی و غیره، رزمایش احسان سلامت را نیز برگزار کرده ایم که بالغ بر 8 هزار بسته بهداشتی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان (در سال گذشته) توزیع شده است تا بتوانیم از معضلات و مشکلات بعدی بکاهیم.

وی تاکید کرد: در همین راستا و با هدف همراهی با کادر بهداشت و درمان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا، تعداد دیگری از اقلام و تجهیزات پزشکی و درمانی از قبیل یک دستگاه ونتیلاتور، 25 دستگاه کپسول اکسیژن و 6 دستگاه بای پپ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

تهامی خاطرنشان کرد: از اینکه بتوانیم در کنار زحمتکشان حوزه سلامت باشیم و کمکی هر چند کم را در راستای کمک به بیماران بستری و کادر خسته درمان انجام دهیم، به خود می بالیم و همچنان بر این کمک و یاری پای بند هستیم و ادامه خواهیم داد.


( ۲ )

نظر شما :