سپاه و بسیج در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۸ کد : ۲۰۱۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۷
معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج همواره در کنار متولیان سلامت و مردم به خصوص در راه مدیریت کرونا هستند.
سپاه و بسیج در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند

به گزارش وب دا مرکزی و به نقل از دیار آفتاب، سردار ابراهیم نجفی در بازدید از مرکز واکسیناسیون «شهید سلیمانی» اراک، بیان کرد: نابودی و غلبه بر این بیماری و ویروس، نیازمند وحدت و همدلی همگانی است و بنابراین، سپاه و بسیج تا مهار کامل و مدیریت این بیماری در کنار مدافعان سلامت می ماند.

وی افزود: سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی در ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش آفرینی می کند و همچنین یک مرکز مستقل «شهید سلیمانی» در اراک برای واکسیناسیون خدمات ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: مرکز واکسیناسیون «شهید سلیمانی» اراک ظرفیت تزریق روزانه ۳ هزار دُز واکسن برای زنان و مردان را دارد و با توجه به سهمیه واکسن در روز این مرکز روزانه یک هزار دوز واکسن تزریق می کند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: بیش از یک ماه از راه اندازی نقاهتگاه تخصصی بیماران کرونایی در اراک می گذرد که این نقاهتگاه با ظرفیت ۱۰ تخت ویژه در طول یک ماه گذشته خدمات تخصصی به بیماران ارائه داده است.

سرهنگ محمد تقی امینی افزود: زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون «شهید سلیمانی» اراک در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ الی ۲۰ است، یکی از اقدامات جدید در راستای تسریع واکسیناسیون عمومی راه اندازی تیم های سیار برای واکسینه کردن مردم در مناطق محروم و کم برخوردار است که ۱۲ تیم در سطح استان در این راستا فعالیت می کنند.


نظر شما :