نقش موثر اورژانس در رضایتمندی بیماران
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی نقش و جایگاه با اهمیتی در بحث رضایتمندی بیماران دارد.
وی افزود: هر خدمتی که در مراکز درمانی و بیمارستان های ارائه میشود، آغازگران اورژانس و تکنسینهای اورژانس هستند.
وی تاکید کرد: روز اورژانس فرصت خوبی برای تشکر از همکاران این واحد است که بعد از شیوع کرونا باری اضافی و بیشتر از ماموریت های روتین، بر آنها تحمیل شده است، می باشد.
دکتر جمالیان در ادامه ضمن تشکر از زحمات دکتر بهرامی رییس سابق اورژانس و تاکید بر برداشته شدن گام های موثر در دوران مدیریت ایشان، خاطرنشان کرد: همکاران اورژانس در بدترین زمانی که بیمار و خانواده وی در حال سپری کردن هستند بر سر بالین آنها حاضر میشوند که در زمان مدیریت صحنه و بیمار باید روحیه خود و اطرافیان را نیز مدیریت نمایند که این تنها بخشی از سختی کار تکنسین های اورژانس است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران، بازنشستگان و خانواده های آنان گفت: ادامه این مسیر به دلیل رزومه بسیار قوی و محکم که رییس سابق از خود به جای گذاشته اند، بسیار سخت است.
دکتر محمد پروهان بیان کرد: زمانی که حتی حال یک بیمار وخیم و بدحال توسط تلاش همکاران اورژانس و تحویل به موقع به بیمارستان ها، مساعد می شود و جانی دوباره می گیرد، به خود میبالیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اورژانس همچنان با توجه به سطح رضایتمندی مناسب مردم از اورژانس و خدمات آن، در بالاترین جایگاه بدرخشد.
دکتر پریا بهرامی، رییس سابق اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن تبریک این روز به همکاران خود، جایگاه اورژانس را در کشور مناسب دانست و بر رفع و پیگیری مشکلات این حوزه تاکید کرد.
نظر شما :