راه اندازی پویش "من واکسن میزنم"

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۰۲۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۲
سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با راه اندازی پویش "من واکسن میزنم" مردم را به استقبال از تزریق واکسن کرونا دعوت کرد.
راه اندازی پویش "من واکسن میزنم"

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور هیچگونه چالشی در زمینه تهیه واکسن وجود ندارد و انواع واکسن ها به میزان مناسب و به اندازه در مراکز تجمیعی سطح استان در دسترس می باشد، لذا در راستای ایمنی سازی افراد با محوریت ارتقای سطح سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا و رسیدن هر چه سریعتر به ایمنی جمعی، از کلیه مردم می خواهیم که با شرکت در پویش "من واکسن میزنم" و دعوت اعضا خانواده، دوستان، اقوام و... گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس و ارتقا سلامت جامعه بردارند.

وی در ادامه افراد را به چالشی در فضای اینستاگرام دعوت کرد و گفت: با توجه به تاثیری که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در شیوه و روند زندگی افراد دارد لذا از مردم می خواهیم که عکس خود را همراه با کارت واکسیناسیون در صفحات مجازی و اینستاگرام با هشتک #منواکسنمیزنم منتشر کرده و ۵ نفر از دوستان خود که تاکنون واکسینه نشده اند همراه با پیج اینستاگرام دانشگاه  " webda.arak@" تگ و به این پویش دعوت نمایند و نقش موثری در ارتقا سطح سلامت و افزایش ایمنی جامعه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: افراد واکسینه شده می توانند عکس خود همراه با کارت واکسیناسیون را از طریق لینک @arak_mu به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال کنند که از این میان به رسم همکاری و همیاری در راستای ارتقاء سلامت  به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: هر روز ادعا‌های جدیدی از طرف برخی سودجویان با نیت های مختلف درخصوص عوارض واکسن‌ها مطرح می‌شود که هیچ کدام از آنها پایه و اساس علمی ندارند و کذب و دروغ هستند و بر اساس نظر متخصصان مربوطه و افراد با تجربه واکسن کرونا در برابر این ویروس بسیار موثر می باشد و کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر سالمندان و همچنین آمار بالای ابتلا در افراد واکسینه نشده گواهی بر این ادعا است.

وی در ادامه بیان کرد: سرعت واکسیناسیون در سطح استان روندی مطلوب و مناسبی دارد و دانشگاه علوم پزشکی اراک این ظرفیت و زیرساخت را دارد که بر اساس میزان استقبال مردم و مراجعه به مراکز و شرکت در پویش "من واکسن میزنم" ساعات فعالیت مراکز تجمیعی و تعداد مراکز شبانگاهی و شبانه روزی را افزایش دهد.

وی در پایان اتحاد، همکاری و انسجام مردم و دعوت حداکثری به پویش "من واکسن میزنم" را لازمه عبور موفقیت آمیز از این مرحله سخت دانست.


( ۱ )

نظر شما :