سرعت خوب واکسیناسیون در کمیجان

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۰۲۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۲
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: ۴۲ درصد افراد دُز اول و ۲۳ درصد دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
سرعت خوب واکسیناسیون در کمیجان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی الله بابایی بیان کرد: واکسیناسیون در سطح شهرستان کمیجان سرعت مناسبی به خود گرفته و امیدواریم با توجه به نسبت جمعیتی، هرچه سریعتر کار تزریق را به اتمام برسانیم.

وی افزود: واکسیناسیون در 2 مرکز شهری کمیجان و میلاجرد و 5 مرکز روستایی انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: اگر مواردی نظیر حضور افراد کم توان و یا ناتوان قصد تزریق واکسن را داشته باشند و یا به دلیل بستری بودن امکان حضور در مراکز 7 گانه ما را نداشته باشند، با اعزام اکیپ به همراه پزشک در منازل این افراد اقدام به تزریق واکسن می کنیم.

دکتر بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: شناخته شده ترین روش برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است که در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به تاکید و اصرار مسئولین استانی و شهرستانی و مدافعان سلامت، امیدواریم این رعایت ها به حداکثر ممکن برسد تا هرچه زودتر شاهد، ریشه کنی این ویروس باشیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان یادآور شد: در طول حدود 2 هفته گذشته واکسیناسیون در شهرستان سرعت خوبی به خود گرفته و در اکثر روستاها آمادگی لازم برای تزریق واکسن وجود دارد و اقشار مختلف در روستاها و افراد بالای 18 سال اعلام آمادگی کرده اند.


( ۱ )

نظر شما :