سرانه تخت در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری شرایط خوبی ندارد

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۰۲۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۷
نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این آیین افتتاح دستگاه شتاب دهنده خطی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، ضمن تقدیر از تلاش مدافعان سلامت در مبارزه و کنترل بیماری کرونا و کاهش تلفات انسانی در استان، گفت: علیرغم مشکلات مالی مسولان در استان مرکزی تلاش می‌کنند پروژه‌های عمرانی به خصوص پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت به سرانجام برسد.
سرانه تخت در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری شرایط خوبی ندارد

به گزارش وب دا مرکزی، محمد حسن آصفری بیان کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با کمک خیرین در حال ساخت است و امیدواریم این روند همچنان ادامه دار باشد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سرانه تخت در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری شرایط خوبی ندارد و میطلبد، مسئولین مربوطه و وزارت بهداشت به این مسئله نگاه ویژه تری داشته باشند.

آصفری تاکید کرد: اما مشکل اصلی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، کمبود نیروی انسانی به خصوص پرستار است که با توجه به جلساتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم امیدواریم این مسئله نیز هرچه سریع تر حل شود.

وی در پایان گفت: شهرستان های خنداب و کمیجان نیز باید در زمینه ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده در این بخش مورد توجه قرار بگیرد تا ضمن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت عادلانه تر از ازدحام در مرکز استان و مراکز درمانی در اراک جلوگیری شود.


نظر شما :