پرداخت نیمی از سهمیه بیمه تکمیلی کادر درمان استان مرکزی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۹ کد : ۲۰۲۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۵
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از تصویب پرداخت سهمیه ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی کادر درمان استان مرکزی خبر داد.
پرداخت نیمی از سهمیه بیمه تکمیلی کادر درمان استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی بیان کرد: ۵۰ درصد سهمیه پرداختی به واحد بیمه‌گر تکمیلی را دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی متقبل می‌شود این در حالی است که پیش از این، تمام هزینه ها توسط کادر درمان و کارکنان دانشگاه پرداخت می‌شد.

وی افزود: بیمه تکمیلی جز تعهدات اداری دانشگاه علوم پزشکی نیست و پرسنل تمام سهمیه را خود پرداخت می‌کنند که با پیگیری‌های انجام شده از مهرماه امسال ۵۰ درصد سهمیه بیمه تکمیلی توسط دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: پرداخت نیمی از تعهد هزینه بیمه تکمیلی کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک از ابتدای مهرماه انجام می‌شود.

دکتر سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک خود فرد و بستگان درجه یک شامل فرزندان و همسر را نیز تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی قرار می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک  در پایان با اشاره به اینکه انجام بیمه تکمیلی برای کادر درمان در شرایط شیوع کرونا ضروری است که این مهم با تعامل و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی شد، گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان علوم پزشکی استان مرکزی در واحدهای درمانی که افراد به کار اشتغال دارند، انجام می‌شود.


( ۵ )

نظر شما :