دلیجان، نارنجی اما شکننده!

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۰۳۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۸
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: شهرستان دلیجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، اما وضعیت آن شکننده است و در صورت رعایت نشدن دستور‌های بهداشتی دچار مشکل خواهیم شد.
دلیجان، نارنجی اما شکننده!

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی بیان کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده اپلیکیشن ماسک، وضعیت کرونایی شهرستان دلیجان در شرایط نارنجی قرار دارد، اما این وضعیت شکننده و چندان خوشایند نیست چرا که همچنان بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان و مراکز درمانی سطح شهرستان وجود دارد و متاسفانه شاهد مرگ و میر تعدادی از شهروندان در شهریورماه بودیم که این امر نشان از فعالیت، چرخش و گسترش ویروس در سطح شهرستان است و افراد آسیب پذیر و گروه های هدف همچنان در معرض بیماری هستند.

وی افزود: این شهرستان به دلیل ماهیت صنعتی بودن و در مسیر پر رفت آمد بودنش، روزانه جمعیت زیادی از قشر کارگران مراجعه کننده به صنایع و هم سایر صنوف در آن رفت و آمد می کنند که یکی از چالش های پیش رو را رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه در موج های قبلی شهروندان دلیجان دچار عادی‌انگاری شدند و نسبت به موازین بهداشتی و استفاده از ماسک کم توجهی کردند، تاکید کرد: شهروندان در صورت خروج از منزل برای انجام کار ضروری باید از ماسک استفاده کنند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر فردوسی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای شروع روند واکسیناسیون تاکنون ۳۲ هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دُز دوم خود را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در پایان گفت: تاکنون گروه های مختلفی اعم از اصناف، کارگری، معلمان، هیئت علمی، نیروهای مسلح واکسینه شده اند و امیدواریم که با ادامه این روند هر چه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس و پوشش صددرصدی واکسیناسیون جامعه هدف باشیم.


( ۱ )

نظر شما :