مدافعان سلامت ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشند

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۱ کد : ۲۰۵۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سال ها پس از پایان جنگ تحمیلی، این مدافعان سلامت هستند که با تاثیر پذیری از منش و رفتار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به جنگ بیماری کرونا رفته اند.
مدافعان سلامت ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم قدردانی از مدافعان سلامت که توسط بسیج اصناف استان مرکزی و با حضور سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان، سرهنگ فراهانی مسئول سازمان بسیج اصناف استان و سرهنگ بهمرد برگزار شد، با تاکید بر الگوگیری مدافعان سلامت از رزمندگان جنگ تحمیلی، بیان کرد: مدافعان سلامت در روزهای کرونایی به دور از هرگونه نگاهی مادی، تنها و تنها به فکر سلامتی همنوعان خود بوده و هستند.
وی افزود: در استان مرکزی با وجود کمبودهایی که در زیرساخت ها و غیره در حوزه سلامت وجود داشت کماکان با عشق و علاقه به همنوعان خود خدمت می کنند و این تاثیر گرفته شده از مکتب شهادت و از خود گذشتگی خط کربلا و جنگ تحمیلی است.
وی تاکید کرد: مطئمنا نمی شد این بیماری را کنترل کرد مگر با همدلی و وفاقی که همگان به خصوص سپاه، بسیج و تمامی نیروهای مسلح به صحنه آمدند و با کادر بهداشت و درمان همدردی کردند.
دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت باعث افزایش روحیه مدافعان سلامت می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدافعان سلامت تا آخرین لحظه در برابر این ویروس و بیماری ایستادگی خواهند کرد اما در این راه نمی توان به تنهایی در برابر این دوام آورد و می طلبد که هر کس در هر جایگاه و مقامی که هست به کمک بیاید تا با یک کار گروهی و البته جهادی از شر این مریضی مهلک خلاص شویم.


نظر شما :