پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز آتش نشان

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۲ کد : ۲۰۶۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیام تبریکی به مناسبت روز آتش نشان گفت: قدردان خدمات شبانه روزی آتش نشان‌ها در کنترل اتفاقات مهیب احتمالی و پیش آمده به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا هستیم.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز آتش نشان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام آورده است:

"به نام خداوند بخشنده و مهربان"

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، یادآور فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌نمایند.

روز آتش نشانی بهانه‌ای است برای گرامیداشت انسان‌هایی که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند.

آتش نشانان نیز مانند همکاران بهداشتی و درمانی، اورژانس و ... حوزه سلامت که این روزها با سختی تمام در حال فعالیت و تلاشی جهادگونه برای حفظ سلامت همنوعان خود هستند، جان بر کفانه در اتفاقات و بلایا و زمانی که همه از صحنه های حادثه می گریزند، به استقبال خطر می روند و با در خطر انداختن جان خود سعی در حفظ جان مردم خود دارند.

مجموعه بهداشت و درمان استان حال و روز این عزیزان را خوب می داند و وضعیت آنان را درک می کند و صمیمانه برای این عزیزان آرزوی موفقیت و صحت و سلامتی دارد.

اینجانب به نمایندگی از حوزه سلامت استان مجددا ضمن تبریک این روز به تمامی آتش نشانان فداکار، از زحمات تک تک آنها سپاسگزاری کرده و قدردان تلاش های آنها هستم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

7 مهر 1400


( ۱ )

نظر شما :