نیمی از ظرفیت کرونایی بیمارستان امیرکبیر، پاک سازی شد

۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۰۸۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۹
رییس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: یک بخش از دو بخش اختصاص یافته به بیماران کرونایی پاک شد.
نیمی از ظرفیت کرونایی بیمارستان امیرکبیر، پاک سازی شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان رحیمی بیان کرد: با همکاری مردم و البته تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، در هفته ی های گذشته شاهد روند کاهشی در میزان بار مراجعین به بیمارستان بودیم به طوریکه از دو بخش اختصاص یافته به بیماران کووید، یک بخش را تخلیه و به دیگر خدمات اختصاص دادیم.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار، در بخش عادی بیمارستان ۸ بیمار بزرگسال و در بخش اطفال ۸ مورد قطعی و محتمل و در هر کدام از بخش های آی سی اطفال و بزرگسالان دو بیمار کرونایی بستری هستند و خدمات خود را دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: با شروع فصل پاییز برخی از افراد با مشکل حساسیت فصلی رو به رو می شوند که این بیماری گاهی با علائم بیماری کرونا مشابه می باشد که این امر نگرانی بسیار زیادی را برای افراد مبتلا به آلرژی ایجاد نموده است.

رییس بیمارستان امیرکبیر اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تمامی امکانات موجود در حال ارائه خدمت به بیماران هستیم و از مردم نیز می خواهیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراجعه هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن خود، مدافعان سلامت را یاری نمایند تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس و افزایش سطح ایمنی استان باشیم.

دکتر رحیمی در پایان از مردم خواست تا این بیماری را جدی بگیرند و به هیچ وجه به خصوص والدین نسبت به فرزندان خود کوتاهی و غفلت نداشته باشند تا خدای ناکرده، اتفاقات تلخی را تجربه نکنند.


( ۱ )

نظر شما :