ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی آغاز شد

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۴ کد : ۲۰۹۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۲۰
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از شروع مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی همکاران دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی آغاز شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با شرکت سهامی بیمه سرمد جهت پوشش بیمه ای مکمل درمان پرسنل خود، قرارداد منعقد کرده و در همین راستا فرصت ثبت نام از تاریخ 18 مهر لغایت 12 آبان اعلام شده و همکاران می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت refahi.arakmu.ac.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، به میزان 50% حق بیمه بعنوان کمک هزینه از سوی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این فرصت تمدید نخواهد شد، افزود: کمک هزینه دانشگاه فقط به همکار و افراد درجه 1 شامل همسر و فرزندان تعلق خواهد گرفت.

دکتر سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: از همکاران می خواهیم در خصوص انتخاب نوع بیمه دقت لازم را داشته باشند چراکه قراردادها در دو نوع طرح با دندانپزشکی با دارو و ویزیت برای هر نفر ماهیانه مبلغ 1079100ریال و طرح بدون دندانپزشکی بدون ویزیت و دارو برای هر نفر ماهیانه مبلغ 763000 ریال می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در صورت عدم کسر و یا وجود هرگونه مغایرت در کسورات لازم است که همکاران در همان ماه اول نسبت به پیگیری آن از محل دریافت حقوق اقدام نمایند.

وی ضمن اشاره به اینکه ثبت نام نفر اصلی الزامی می باشد، تاکید کرد: منظور از محل کار، ردیف استخدامی و محل دریافت حقوق می باشد و ابلاغ انشایی مد نظر نمی باشد.

وی یادآور شد: کلیه نفرات خانواده می بایست در یک طرح ثبت نام نمایند.

وی همچنین عدم امکان ویرایش، عدم امکان اضافه کردن اشخاص خارج از بازه زمانی تعریف شده، را از دیگر شرایط ثبت نام برشمرد و از همکاران خواست تا دقت لازم را داشته باشند.

دکتر سلطانی در پایان افزود: کلیه همکاران بجز افراد شرکتی و طرحی می توانند در سامانه رفاهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


( ۱۵ )

نظر شما :