شکوفایی و ایجاد انگیزه در دانشجویان بر مبنای همیاری مسئولین دانشگاه با آن ها

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۱۱۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اعضای هیات رئیسه دانشگاه خواست همراه و همیار دانشجویان باشند.
شکوفایی و ایجاد انگیزه در دانشجویان بر مبنای همیاری مسئولین دانشگاه با آن ها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حفظ حرمت دانشجو باید در دانشگاه و کلیه مراکز درمانی و واکسیناسیون نهادینه شود.

وی افزود: حفظ احترام، حرمت، امنیت روانی و جایگاه دانشجویان به ویژه در دوران شیوع اپیدمی کرونا باید در دستور کار قرارگیرد و به عنوان یک مسئول در تمامی حوزه های دانشگاه از جمله معاونت های بهداشتی و آموزشی و روابط عمومی می بایست باعث شکوفایی و اعتماد به نفس دانشجویان، مدیران آینده ممکلت شویم.

وی اظهار کرد: کلیه روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی اراک می بایست در اوایل ترم، ارتباط و تعامل بیشتری با دانشجویان داشته و گوش شنوایی برای مشکلات آن ها باشند.

وی تاکید کرد: اقدامات و تلاش مستمر دانشجویان در مراکز واکسیناسیون بسیار چشمگیر بود که جای تقدیر و تشکر دارد و در زمان انجام واکسیناسیون حجم بالایی از این امر را به عهده گرفته اند.

وی در ادامه این جلسه به افزایش تعداد بیماران کرونایی و رواج عادی انگاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: بازگشایی غیر رسمی بسیاری از مدارس غیر انتفاعی و برگزاری برخی مراسم ها به خصوص مراسم های عروسی و همایش ها و تجمعات در تالارها همگی نقاط تهدیدی برای سلامت مردم محسوب می گرد، لذا پیش بینی می شود که در روزهای آتی مجدداً شاهد یک شیب افزایشی در موارد بستری باشیم و آمادگی کلیه مراکز الزامی است.

متولی سلامت استان مرکزی، روند واکسیناسیون در سطح استان را روندی مطلوب دانست و گفت: از ابتدای شروع روند واکسیناسیون تاکنون ۸۴ درصد از جمعیت جامعه هدف دُز اول و ۴۲ درصد هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی ضمن اشاره به دریافت دُز بوستر ۶۴۰ نفر از مدافعین سلامت، تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم و ارتباط مستقیم و نزدیک پرسنل سلامت با بیماران کرونایی، تزریق واکسن آنفولانزا و دُز یادآور یک امر الزمی و مهم است و لازم است که این امر مهم با سرعت بیشتری پیگیری و دنبال شود.


( ۲ )

نظر شما :