لزوم همکاری و ورود خیرین در تمام حوزه ها

۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۱۱۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استان مرکزی علیرغم نزدیک بودن به تهران، کاستی های زیادی دارد و به همین دلیل می طلبد خیرین در تمام حوزه ها به کمک دانشگاه بیایند.
لزوم همکاری و ورود خیرین در تمام حوزه ها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در نشست هم اندیشی با زنان خیر حوزه سلامت استان بیان کرد:  مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری به قدری قوی فعالیت می کند که تمام تمرکزها و تفکر خیرین به سمت حمایت از بیماران سرطانی سوق داده شده و دیگر زمینه ها مغفول مانده است.
وی افزود: مشکلات در سایر حوزه ها و در سطح استان بسیار زیاد است و می طلبد که خیرین حوزه سلامت کمک های خود را در تمامی حوزه های تقسیم کرده و معطوف به یک بیماری و زمینه نباشند.
وی تاکید کرد: استان مرکزی یک استان صنعتی است و انتظار می رفت صنایع در کنار خیرین در این زمینه ورود کرده و مجموعه بهداشت و درمان را یاری کنند.
دکتر جمالیان مشکلات عصبی، اختلالات اضطرابی و افسردگی ها و خودکشی و کمبود تخت و دیگر تجهیزات را از مهمترین مشکلات حوزه درمان برشمرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان هم گفت: خیرین همه جوره در کنار بیماران و حوزه سلامت استان هستند و در همه زمینه ها از جمله آموزش، تجهیزات و غیره امیدواریم بتوانیم دست دانشگاه علوم پزشکی را گرفته و کمکی هر چند کم و ناچیز باشیم.
محسن ابدال بیان کرد: متاسفانه استان مرکزی و خصوصا شهر اراک با توجه به اینکه یکی از نزدیک ترین مراکز به پایتخت است، اما یکی از محروم ترین مراکز و استان ها از لحاظ حوزه
بهداشت و درمان است.


نظر شما :