شروع درمان انواع تومورها با کیفیت بسیار بالا در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۱۲۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۱
متخصص رادیوانکولوژی و رئیس بخش رادیوتراپی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: نخستین فعالیت دستگاه شتاب دهنده خطی versa HD با پذیرش اولین بیمار جهت درمان تومور مغزی به ثبت رسید.
شروع درمان انواع تومورها با کیفیت بسیار بالا در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر انصاری بیان کرد: خوشبختانه با تلاش های مسئولین و همکاران تلاشگر، دستگاه شتاب‌دهنده خطی versa HD پس از طی مراحل مختلف و رفع مسائل و مشکلات بسیار، نصب و راه اندازی شد و در روز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان نمونه اولین بیماری را که نیاز به درمان تومور مغزی داشت با امکانات پیشرفته و ویژه، با حداکثر دقت و پیشرفته ترین تکنولوژی تحت درمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کلیه مراحل اجرایی و کنترل کیفی دستگاه شتاب دهنده خطی با صحت و سلامت کامل اجرا شد و بیمار با کیفیت بسیار خوب، تحت درمان قرار گرفت.
وی تاکید کرد: دستگاه شتاب‌دهنده خطی که در مرکز درمانی آیت الله خوانساری نصب می باشد قابلیت درمان تومورهای مختلف بدن را با کیفیت بسیار بالا دارد و خوشبختانه با تلاش های بسیار، برگزاری کلاسهای آموزشی و آشنایی کامل با این دستگاه، مشکلی در راه اجرای درمان‌های اولیه و پیشرفته نخواهیم داشت.
متخصص رادیوانکولوژی و رئیس بخش رادیوتراپی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در پایان افزود: ان شالله در ماه‌های آتی به تدریج به سمت اجرای درمان های پیچیده و پیشرفته رادیوتراپی که در نوع خود برای کشور بسیار ارزشمند است، خواهیم رفت.


( ۱ )

نظر شما :