تزریق واکسن ضروری اما کافی نیست

۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۷ کد : ۲۱۲۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تزریق واکسن کرونا لازم اما کافی نیست و همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.
تزریق واکسن ضروری اما کافی نیست

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان بیان کرد: تزریق واکسن مصونیت قطعی نمی‌دهد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است تا دوباره شاهد افزایش شمار ابتلا و بستری  و موارد فوتی کووید ۱۹ نباشیم.
وی افزود: کشورهایی که خود سازنده واکسن بوده اند، به دلیل  رعایت کمرنگ پروتکل‌ها مجدد با افزایش موارد ابتلا و فوتی روبه‌رو شده‌اند و همین اتفاق می تواند در کشور ما نیز رخ دهد.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید برابر تصمیمات ستاد ملی عمل کنند و شهرستان‌هایی که این هفته روند افزایش کرونا را شاهد هستند باید اقدامات جدی برای جلوگیری از گسترش سریع ویروس و رسیدن به بحران را اعمال کرده  گزارش آن را در نسیت بعدی ستاد کرونا ارایه کنند.
اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری قول داده  که تا سه‌شنبه هفته جاری مصوبات مربوط به ستاد کرونا در مدیریت شهری را اجرایی کند و در صورت عدم تحقق این وعده سرپرست شهرداری چهارشنبه به دادستانی معرفی می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان با اشاره به اینکه گزارش‌هایی از دریافت پول نقد به‌ عنوان کرایه از سوی رانندگان اتوبوسرانی دریافت شده است، گفت: این رفتار خارج از پروتکل‌های بهداشتی است و باید به سرعت نظارت در این بخش حاکم شود.


نظر شما :