اضافه شدن ۲ شهرستان دیگر استان مرکزی در لیست شهرستان های قرمز / نگرانی از ورود به پیک ششم

۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۱۲۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهرهای کشور از سوی وزارت بهداشت، از ۴ آبان ماه، ۳ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار می گیرند.
اضافه شدن ۲ شهرستان دیگر استان مرکزی در لیست شهرستان های قرمز / نگرانی از ورود به پیک ششم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان های استان که توسط وزارت بهداشت اعلام شد، شهرستان های تفرش و آشتیان در کنار زرندیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: شهرستان های اراک، ساوه، فراهان و دلیجان در شرایط نارنجی و 5 شهرستان محلات، خمین، شازند، خنداب و کمیجان در لیست شهرستان های زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بسیار حساس است و هرگونه بی توجهی و تعلل در رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط استان را در وضعیت خطرناکی قرار می دهد و وارد پیک ششم خواهیم شد؛ لذا تنها راه برون رفت از این بحران، توجه مردم به توصیه های بهداشتی و زدن واکسن است.

دکتر جمالیان افزود: تزریق واکسن کرونا در استان با سرعت قابل قبولی جریان دارد با اینحال از تمامی شهروندان خواستاریم بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه نسبت به واکسیناسیون خود و فرزندان خویش اقدام نمایند.


( ۴ )

نظر شما :