مراجعه ۴۰ بیمار مشکوک آشتیانی تنها در ۲۴ ساعت اخیر

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۱۳۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان از شرایط بحرانی شهرستان آشتیان و مراجعه ۴۰ مورد سرپایی با علائم مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
مراجعه ۴۰ بیمار مشکوک آشتیانی تنها در ۲۴ ساعت اخیر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه با اشاره به روند تشدید شیوع کرونا در شهرستان آشتیان گفت: با توجه به رفتار غیرقابل پیش‌بینی ویروس کووید ۱۹ و عدم رعایت مناسب و بی توجهی مردم نسبت به پروتکل های بهداشتی، وقوع خیز ششم کرونا دور از انتظار نیست که در این راستا ۱۴ بیمار کرونایی در بخش عادی بیمارستان و ۲ بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری و در حال گذراندن دوران درمان خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد از گروه سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان آشتیان دُز اول و ۷۰ درصد آن ها هر دو دُز خود را دریافت کرده و نسبت به ویروس منحوس واکسینه شده اند.

وی در ادامه واکسینه شدن دانش آموزان علیه ویروس را یک اصل مهم و اساسی برای مدیریت شرایط دانست و افزود: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون دانش آموزان تاکنون ۸۳ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال دُز اول و ۱۳ درصد هر دو نوبت را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم باید در حالت آماده باش باشیم و امیدواریم با پوشش دهی مطلوب واکسیناسیون، در پیک ششم در وضعیت بهتری قرار بگیریم و با رعایت بیشتر دستورالعمل ها، موج بعدی نسبت به موج پنجم سبک تر باشد.


( ۲ )

نظر شما :