درخشش شبکه بهداشت تفرش در بین ادارات این شهرستان

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۲۱۴۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۸
شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در مانورهای پدافند غیرعامل رتبه نخست را کسب کرد.
درخشش شبکه بهداشت تفرش در بین ادارات این شهرستان

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش گفت: این شبکه، در رزمایش خود حفاظتی ادارات و کارخانجات که در خرداد ماه سالجاری برگزار شد، حائز کسب رتبه ی اول و شایسته ی تقدیر شد.

دکتر اردلان زیلابی بیان کرد: برگزاری رزمایش ها با هدف هم افزایی و همکاری و مشارکت اثربخش تمام دستگاه های اجرایی به ویژه مجموعه بهداشت و درمان بسیار اثرگذار است.

وی افزود: مانورها مجموعه تمرین هایی هستند که هدفشان ارتقای سطح آمادگی در اعضای یک گروه، سازمان و یا حتی جامعه خواهد بود.

وی تاکید کرد: وضعیت ارائه خدمات در شرایط اضطراری و حتی در زمان های عادی با فواصل زمانی مناسب باید مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد، انجام برنامه های مانور با توجه به انعطاف پذیری سناریوهای که می توان برای آن در نظر گرفت در ارزیابی عملکرد افراد و تجهیزات بسیار مفید خواهد بود.

دکتر زیلابی در ادامه خاطرنشان کرد: با ایجاد نگرش آموزشی به مقوله مانور و تمرین می توان مانورها را در زمره قویترین برنامه های آموزشی به حساب آورد به گونه ای که با طراحی های برنامه های آموزشی ساده به پیچیده می توان افزایش سطح یادگیری را در فراگیران بالا برد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش در پایان گفت: امیدواریم انجام این رزمایش و مانورهایی از این دست، سبب شناسایی و بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه ی سلامت در مواجهه با شرایط حساس و مواقع بحرانی شود.


نظر شما :