بیانیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد نصب بنر تسلیت در دانشگاه!

۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸ کد : ۲۱۴۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۴۴
در پی انتشار مطلبی مبنی بر نصب بنر تسلیت توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:
بیانیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد نصب بنر تسلیت در دانشگاه!

ضمن پذیرش اشتباه در طراحی و نصب این بنر، لازم به توضیح است که در ابتدا نیز چاپ یک پیام تسلیت از طرف تمامی معاونین، مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه و با عنوان تسلیت مصیبت وارده مد نظر قرار داشته است و در سفارش طراحی این بنر نیز به این موارد تاکید شد اما متاسفانه به دلیل اشتباه سهوی در طراحی و سهل انگاری و عدم توجه به جزئیات حین چاپ و نصب، بنر تسلیت صرفا از سوی روابط عمومی منتشر و موجب برداشت های گوناگون در رسانه ها شد و روابط عمومی دانشگاه نیز سریعا پس از اطلاع از این موضوع اقدام به جمع آوری بنر نمود.

لازم به ذکر است، سیاست روابط عمومی دانشگاه افزایش تولید محتواهای کاربردی در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت مردم در قالب های مختلف و کاهش هزینه کرد در حوزه اطلاع رسانی می باشد که این امر با تهیه ویدئو ها، تیزرها، اینفوگرافی، فتوتیتر، طراحی پوستر و تدوین فیلم و.... توسط خود پرسنل روابط عمومی و استفاده از توان و پتانسیل دانشجویان دانشگاه به عینه مشهود است.

در ضمن سفارش این بنر کاملا با هزینه شخصی پرداخت و به هیچ وجه از بیت المال و اعتبارات دانشگاه برای طراحی و چاپ این بنر استفاده نخواهد شد.


( ۹ )

نظر شما :