تعداد شهرستان های زرد کرونایی در استان بیشتر شد

۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰ کد : ۲۱۴۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۰
طبق آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان ها، یک شهرستان از وضعیت نارنجی در هفته گذشته به زرد رسید.
تعداد شهرستان های زرد کرونایی در استان بیشتر شد

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان زرندیه که هفته گذشته در وضعیت نارنجی قرار داشت، در آخرین اعلام وضعیت رنگ بندی به وضعیت زرد درآمده است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این اعلام رنگ بندی که از ۱۲ آبان ماه  اجرایی می شود ۵ شهرستان اراک، آشتیان، تفرش، ساوه و فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین تعداد شهرستان های زرد که شامل محلات، خنداب، خمین، دلیجان، شازند، کمیجان و زرندیه می شود به ۷ شهرستان رسیده است.

دکتر جمالیان گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ شهرستان قرمزی در استان وجود ندارد، اما با توجه به حساسیت موضوع، می طلبد مردم همچنان این بیماری و قدرت و سرعت بالای انتقال آن را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به اینکه تعداد شهرهای قرمز در کشور به عدد ۲۹ افزایش پیدا کرده است، هر لحظه ممکن است در استان این وضعیت و شرایط در چشم به هم زدنی تغییر یابد و وضعیت استان در شرایط خطر و‌ بحرانی قرار گیرد.

دکتر جمالیان از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و کسانیکه واکسن خود را نزده اند، هر چه سریعتر با مراجعه به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون، واکسن های خود را دریافت کنند.


( ۴ )

نظر شما :