افزایش بیماران سرپایی، افزایش بیماران بستری را به دنبال دارد

۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۱۴۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۱
رییس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: احتمال افزایش بیماران بستری در روزهای آتی وجود دارد.
افزایش بیماران سرپایی، افزایش بیماران بستری را به دنبال دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در زمینه درمان کرونای کودکان و سنین پایین در مضیقه هستیم، از والدین می خواهیم به شدت مراقب کودکان و فرزندان خود باشند و تا حد امکان سعی کنند از ابتلاء آنها به کرونا جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه عملا دارو و روش درمانی خاصی برای کودکان به ثبت نرسیده و بهترین درمان، پیشگیری و عدم ابتلا به کرونا می باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 12 کودک مبتلا به کرونا در بخش های کودکان و ایزوله این مرکز درمانی بستری هستند و در حال دریافت خدمات درمانی می باشند.

رییس بیمارستان امیرکبیر اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری های فصلی در فصل پاییز و همزمانی آن با کووید 19، شاهد افزایش بیماران سرپایی در مراکز و درمانگاه های این مرکز هستیم که با علائم تنفسی مراجعه می کنند.

وی افزود: طبق تجربیات و گفته کارشناسان، افزایش مراجعین سرپایی، در زوهای بعد افزایش بیماران بستری را در پی خواهد داشت و ما نیز پیش بینی می کنیم در روزهای آتی تعداد بیماران بستری این مرکز درمانی با علائم تنفسی افزایش یابد.

دکتر رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: والدین گرامی از مصرف خودسرانه دارو نیز باید به شدت پرهیز نمایند چراکه این کار ممکن است باعث اختلال در روند درمان شود که بسیار مخاطره آمیز می تواند باشد.


( ۲ )

نظر شما :