حضور داوطلبانه دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا و مراکز واکسیناسیون ستودنی است

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۱۶۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نقش تاثیرگذار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در برون‌رفت از این روزهای سخت کرونایی که حدود ۲ سال می باشد که همه زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است بسیار چشمگیر و غرور آفرین می باشد.
حضور داوطلبانه دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا و مراکز واکسیناسیون ستودنی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: حضور جهادگونه دانشجویان در عرصه‌های مختلف مبارزه با ویروس کرونا از حضور در بیمارستان های سانتر کرونا و خط مقدم مبارزه با ویروس و همچنین تلاش‌های ارزنده دانشجویان دانشگاه در امر واکسیناسیون که در این راه همه دانشجویان از هر تشکلی در مراکز واکسیناسیون کمک و بازوی توانمند این کار پر اهمیت در استان مرکزی بوده اند.

وی افزود: موفقیت امروز ما در امر واکسیناسیون حاصل تلاش جمعی و حضور دانشجویان دانشگاه در کنار تیم های واکسیناسیون بوده است که همگی نشان از نهادینه شدن حس وطن دوستی، از خودگذشتگی و خود باوری در عموم مردم بویژه دانشجویان فرهیخته است.

دکتر سید محمد جمالیان گفت: دانشجویان در عبور از چالش های بحران کرونا، قدم های بسیار بزرگی برای حل مشکلات مردم و بیماران مبتلا به این ویروس منحوس برداشته و یار و یاور مجموعه سلامت بوده و هستند و همچون گذشته، با ایثار و فداکاری در خط اول مقدم مبارزه با ویروس کرونا داوطلبانه فعالیت می کنند و همه وقت خود را صرف کمک به مردم و مبارزه بر علیه این ویروس صرف می نمایند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا نیازمند مشارکت‌های مردمی است، تاکید کرد: شیوع یکباره ی کرونا، همه ی ادارات و البته کادر بهداشت و درمان و البته مسئولین را غافل گیر کرد و مواجهه و مقابله با آن بدون همکاری و همکاری همه جانبه امکان پذیر نبود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر مجدد از تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک که در طی این مدت همکاری خالص و مخلصانه ای بدون هیچ چشم داشتی با حوزه سلامت استان داشتند آرزوی توفیقات روزافزون و سربلندی کرد.


نظر شما :