برگزاری "جشنواره سراسری قرآن" گامی در راستای ترویج و گسترش اخلاق مداری

۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۱۶۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک شرکت در جشنواره سراسری قرآن را گامی در جهت پیروی و تبعیت راه انبیا و اشاعه و گسترش اخلاق مداری دانست.
برگزاری "جشنواره سراسری قرآن" گامی در راستای ترویج و گسترش اخلاق مداری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: هر ساله جشنواره سراسری قرآن و عترت به صورت ۳ مقطع دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از خلاهای موجود در بحث‌های آموزشی، اجتماعی، ارتباطی و... بحث های اخلاق‌مدارانه است، برگزاری چنین جشنواره هایی اثرات معنوی بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت و بی شک تاثیر آن در زندگی نمایان می شود.
وی ادامه داد: دانشجویان، اساتید و کارمندان، واجد شرکت در این جشنواره ها هستند و مرحله ملی مربوط به اساتید و دانشجویان می شود.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، فضای مجازی و تولیدات رسانه ای، ادبی و هنری و حدود ۴۸ رشته می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و به عنوان مدافعین سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری در حال ارایه خدمت می‌باشند، لذا از کلیه پرسنل دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک می‌خواهیم که این فرصت را از دست ندهند و انشالله با حضور چشمگیر و پرشور این عزیزان شاهد اخذ رتبه های درخشان در این جشنواره باشیم.


نظر شما :