رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان رخت بر بست

۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۱۶۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵۳
طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان، ۴ شهرستان نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار گرفتند.
رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان رخت بر بست

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان، شهرستان تفرش که هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار داشت، به رنگ نارنجی تغییر یافته است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این اعلام رنگ بندی که از ۲۲ آبان ماه اجرایی است، ۴ شهرستان اراک، محلات، آشتیان و تفرش در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۸ شهرستان زرندیه، ساوه، کمیجان، فراهان، خنداب، شازند، خمین و دلیجان در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: آنالیز و تحلیل رنگ بندی شهرستان ها نشان می دهند، شهرستان تفرش از قرمز به نارنجی، شهرستان آشتیان از زرد به نارنجی و شهرستان های ساوه و خمین نیز از نارنجی به وضعیت بهتری یعنی زرد تغییر داشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم تمام شهرستان های استان خواست تا فارغ از رنگ بندی حوزه سکونتی خود، همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت به خرج دهند.

دکتر جمالیان به روند خوب واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: آنهایی که همچنان واکسن نزده اند هرچه زودتر اقدام به دریافت واکسن کرده و افرادی که نوبت دز سوم واکسن آنها فرا رسیده  به نزدیک مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.


( ۱ )

نظر شما :