تا پایان سال قرار داد تهیه دستگاه سی تی اسکن را خواهیم بست

۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳ کد : ۲۱۶۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استقرار دستگاه سی تی اسکن، تعداد اعزام ها به مرکز استان و دیگر شهرها را کم می کند.
تا پایان سال قرار داد تهیه دستگاه سی تی اسکن را خواهیم بست

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از شبکه و بیمارستان تفرش بیان کرد: بسیاری از اعزام بیماران از این شهرستان که مشکل بسیاری از شهرستان های استان نیز هست، اعزام بیمار برای انجام سی تی اسکن است که امیدواریم با استقرار و آغاز به کار این دستگاه، نه تنها جلوی این اعزام ها گرفته شود، بلکه شهرستان های مجاور را نیز پوشش دهد.

وی افزود: اقدامات مقدماتی برای تهیه این دستگاه انجام شده و با پیگیری رییس شبکه و خیرین امیدواریم هر چه زودتر این امکان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا ارتقاء خدمات درمانی و بهداشتی را در این شهرستان داشته باشیم، اظهار داشت: با برنامه ریزی و البته همکاری پزشکان، خوشبختانه متخصصین داخلی(دو روز در هفته) و جراحان مقیم (به صورت یک ماهه) در این شهرستان مستقر و امیدواریم کمی از نارضایتی به حق مردم منطقه نیز کاسته و خدمات درمانی تخصصی تری به مردم ارائه شود.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثر آزمایش های مورد نیاز در این بیمارستان و همچنین اقدامات تصویربرداری با بهترین کیفیت در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: این شهرستان در امر واکسیناسیون رتبه اول را دارد و  همکاران ما در مدت شیوع بیماری کرونا زحمات فراوانی کشیده اند که ضمن تشکر از تمامی آنها، امیدواریم با تلاش دوستان و همکاران و البته همکاری و همراهی مردم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری در سطح شهرستان، استان و کشور و حتی جهان باشیم.


نظر شما :