قرارگاه جهادی مهاجر در کنار مدافعان سلامت است

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۱۷۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کادر بهداشت و درمان و اعضای بسیجی این قرارگاه خود را مکلف به حضور در این جبهه می دانند.
قرارگاه جهادی مهاجر در کنار مدافعان سلامت است

به گزارش وب دا مرکزی، محمدرضا قاسملویان بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری، عزیزان و همکاران جامعه پزشکی دوشادوش مدافعان سلامت، فعالیت کردن تا بتوانند مرهمی باشند بر زخم همنوعان خود.

وی افزود: این بیماری بسیاری از اتفاقات روزمره و زندگی عادی و عامیانه همه را تحت تاثیر قرار داد و حتی اجتماعات بزرگ نظیر اربعین، عزاداری و ... و حتی سفرهای عادی را تحت الشعاع قرار داد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه سرعت واکسیناسیون در دولت جدید شدت گرفته و اکنون در نقطه خوبی قرار داریم و به پوشش قابل قبولی رسیده ایم، اما نباید به اینجا اکتفا کنیم و باید تا ریشه کنی کامل، تمام پروتکل های بهداشتی و اقدامات کنترلی را با جدیت انجام بدهیم تا با کمک خداوند به زندگی قبلی خود بازگردیم.

قاسملویان در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه اخیرا برخی از افراد با توجه به اینکه هیچ علمی هم در این زمینه ندارند، اقدام به شایع پراکنی در فضای مجازی و حقیقی کرده اند که به هیچ وجه پایه و اساس علمی ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اگر کسی از تزریق واکسن جا مانده در کمترین زمان ممکن تصمیم خود را بگیرد چراکه با وجود تولید و در اختیار بودن واکسن جهت حفظ ایمنی و جان، اگر اتفاقی برای کسی رخ دهد، جای سوال و تعجب دارد که چرا اقدام به این کار کرده و خود را در برابر این بیماری ایمن نکرده است.

وی در پایان از راه اندازی واکسیناسیون سیار و اتوبوسی در آینده نزدیک هم خبر داد.


نظر شما :