واکسیناسیون ۸۲/۵ درصدی گروه های هدف کمیجانی

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۵ کد : ۲۱۸۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۲
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۸۲/۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان علیه کرونا حداقل یک دز از واکسن را دریافت کرده اند.
واکسیناسیون ۸۲/۵ درصدی گروه های هدف کمیجانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی الله بابایی با اشاره به استقبال نسبتاً خوب شهروندان کمیجانی از طرح سراسری واکسیناسیون، بیان کرد: با پیگیری ها و فراهم سازی زیر ساخت های لازم و تشکیل تیم های سیار و کمک رسانی های ۱۱۵ شهرستان، ۶۳/۵ درصد از گروه هدف شهرستان کمیجان با دریافت دو دُز و یک درصد آن ها با دریافت سه دُز واکسن علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یک امر مهم در کنترل و مدیریت شرایط است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۹۳ درصد از فرهنگیان و ۵۷ درصد شهرستان کمیجان به صورت کامل و ۸۸ درصد دانش آموزان واجد شرایط با دریافت یک دُز واکسن واکسینه شده اند.

دکتر بابایی در پایان تاکید کرد: کلیه زیر ساخت ها و تمهیدات لازم جهت افزایش آمار واکسیناسیون سریعتر گروه های هدف اندیشیده و به کار گرفته شده است و لازم است که با افزایش آگاهی های مردم از طریق صدا و سیما و منابع معتبر در افزایش این آمار کوشا باشیم.


نظر شما :