تسریع در افتتاح پروژهای سلامت محور در راستای تحقق اهداف نظام سلامت

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۲۱۸۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تا زمان آمدن دانشجویان، این مجتمع نیز به طور کامل به بهره برداری می رسد.
تسریع در افتتاح پروژهای سلامت محور در راستای تحقق اهداف نظام سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی پروژه های عمرانی زیادی را در دست اقدام دارد که یکی از مهمترین و اولویت دارترین آنها، مجتمع کلاس های آموزشی است.

وی افزود: امیدواریم تا قبل از حضور دانشجویان و موعد مقرر، این مجتمع و کلاس ها و فضای مورد نظر به طور کامل آماده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ابنیه و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی تقریبا به اتمام رسیده و موتورخانه و ارتباط بین تاسیسات و ساختمان نیز مراحل پایانی را سپری می کند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: فضاهای متعددی نظیر آزمون الکترونیک، سالن آمفی تئاتر و کلاس های 80،120 و 40 نفره در این مجتمع ها اندیشیده شده و تلاش می کنیم فضاهای مورد نیاز دانشجویان را تامین کنیم.

دکتر جمالیان یادآور شد: تجربه کمبود اکسیژن در بیمارستان امیرالمومنین(ع) در روزهای سخت کرونایی، باعث شد مخزن اکسیژن مایع خریداری و ساختمان مورد نظر آماده سازی شده و تا دو هفته ی آینده به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با افتتاح این دستگاه، فشار  مطلوب تر و خالص تری پمپاز می شود.

وی همچنین افزود: همچنین از پروژه ی خیر ساز دیالزی مجتمع پیامبر اعظم(ص) بازدید شد و امیدواریم با توجه به سرعت خوب پیشرفت آن،اسفند سال آینده به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: همچنین  خوابگاه دانشجویی پس از اخذ قسط اول وام مربوطه پیشرفت قابل قبولی دارد.

دکتر جمالیان در پایان با اشاره به اینکه تمام پروژه ها و برنامه های توسعه ای را به موازات یکدیگر پیش خواهیم برد، گفت: سیاست نهایی دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شدن به تیپ یک و رسیدن به جایگاه های بالاتر است و در این راه و رسیدن به این مهم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.


( ۴ )

نظر شما :