هفته ی بسیج فرصت مناسب برای تقدیر از زحمات و دستاوردهای بسیج به خصوص در دوران کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک : بسیج در مواقع بحرانی وارد عمل می شود و کارنامه ی درخشانی از خود به جای میگذارد.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۱ کد : ۲۱۸۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰۹
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه با اعضای شورای حوزه شهید مطهری و معارفه اعضاء شورای حوزه و پایگاه شهید مطهری گفت : بسیج در هر زمانیکه به حضورش نیاز بوده، ورود پیدا کرده و خوشبختانه با درخشش و مدیریت بحران مربوطه، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.
هفته ی بسیج فرصت مناسب برای تقدیر از زحمات و دستاوردهای بسیج به خصوص در دوران کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه با اعضای شورای حوزه شهید مطهری و معارفه اعضاء شورای حوزه و پایگاه شهید مطهری  گفت : بسیج در هر زمانیکه به حضورش نیاز بوده، ورود پیدا کرده و خوشبختانه با درخشش و مدیریت بحران مربوطه، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

او افزود : هفته ی بسیج فرصت مناسبی است تا دستاوردهای بسیج به خصوص در دوران کرونا و کمک های شایانی که انجام داده اند بیان شود و از زحمات این عزیزان تقدیر گردد.

وی تاکید کرد : از روزهای ابتدایی که کمبودهایی در تامین زیرساخت ها و برخی تجهیزات وجود داشت تا تخصصی شدن کمک ها در طرح شهید سلیمانی، طرح غربالگری، طرح خانه به خانه و پس از آن نقاهتگاه در مان بیماران کرونایی و در حال حاضر امر واکسیناسیون و غیره، همواه بسیجیان استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک  با تفکر و با اخلاص خود کمک حال دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان بوده و هستند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطر نشان کرد :بسیج همواره برای جامعه در حوزه های مختلف که سلامت یکی از ابعاد آن است، به عنوان بازویی کمکی عمل کرده و می کند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی  در این جلسه تاکید کرد : تفکر بسیجی و عملکرد بسیجی وار، باعث می شود در مواقعی که عقل نیز حکم بر عدم انجام کاری می دهد، برای پیشرفت و توسعه آن کار، با جدیت هر چه تمام تر توسط بسیجیان با اخلاص انجام شود.

قاسملویان،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در پایان جلسه گفت: در صدد راه اندازی مرکز واکسیناسیون سیار در مناطق حاشیه شهر اراک هستیم و در ایام فاطمیه در هیات بزرگ شهر میز واکسیناسیون راه اندازی خواهد شد

وی افزود: برگزاری دعای ندبه، زیارت آل یاسین، شب شعر انار، مسابقات ورزشی، همکاری با هیات های بزرگ و مذهبی شهر برای سرعت بخشیدن در امر واکسیناسیون از مهمترین اقدامات بسیج دانشجویی با همکاری بسیجیان و دانشجویان می باشد.


( ۶ )

نظر شما :