دانش آموزان فراهانی بیشتر از همه واکسن زده اند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراهان : این شهرستان صدر نشین واکسیناسیون دانش آموزی در استان است.
۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۲ کد : ۲۱۹۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
به گزارش وب دا مرکزی،دکتر محمدرضا حجتی از واکسیناسیون ۹۷ درصدی دانش آموزان فراهانی خبر داد و گفت : این میزان جمعیت بالای ۱۲ سال هستند که آمار قابل قبولی است.
دانش آموزان فراهانی بیشتر از همه واکسن زده اند

به گزارش وب دا مرکزی،دکتر محمدرضا حجتی  از واکسیناسیون ۹۷ درصدی دانش آموزان فراهانی خبر داد و گفت : این میزان جمعیت بالای  ۱۲  سال هستند که آمار قابل قبولی است.
او افزود : خوشبختانه با شروع طرح واکسیناسیون سراسری شاهد کاهش موارد مرگ و میر بوده ایم و از ابتدای شروع این طرح، ۹۷ درصد از جمعیت گروه هدف دُز اول و ۷۷ درصد از آن ها با دریافت هر دو دُز واکسن، علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.
وی  با اشاره به شدت گرفتن واکسیناسیون در نوبت سوم  افراد واجد  شرایط در ماه آذر سال جاری تاکید کرد : تا کنون حدود ۵ درصد از واجدین شرایط، دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
دکتر حجتی در ادامه خاطر نشان کرد : براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از طرف اپلیکیشن ماسک، شهرستان فراهان در وضعیت زرد کرونایی و شاهد کاهش موارد سرپایی و مراجعه آن ها به مراکز درمانی هستیم اما با شروع فصل های پاییز و زمستان و برودت هوا و کاهش تهویه در مراکز، تعداد موارد مراجعه کننده به بیمارستان با علائم ویروس آنفولانزا در ماه ها ی مهر و آبان افزایش یافته است که این مهم رعایت حداکثری موازین بهداشتی را می طلبد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت : بررسی های انجام شده از نتایج واکسیناسیون نشان می‌دهد خطر مرگ و میر در افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند بیشتر از افرادی است که این واکسن را دریافت کرده‌اند لذا از کلیه افرادی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند در اسرع وقت با مراجعه به مراکز تجمیعی، علیه ویروس ایمن شوند.


نظر شما :