آخرین بیمار کرونایی بیمارستان امیر کبیر اراک مرخص شد.

مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک از خروج بیمارستان امیرکبیر اراک از چرخه خدمات درمانی کرونا خبر داد.
۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۷ کد : ۲۱۹۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۹
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نادر زرین فر گفت: در روزهای پایانی آبان ماه بر اساس اطلاعات اپیدمیولوژیک، تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی اراک و با فروکش کردن پیک پنجم کرونا، با ترخیص آخرین بیمار کرونایی، فعالیت بیمارستان امیرکبیر اراک به حالت عادی بازگشت و هم اکنون بخش‌های این مرکز درمانی تنها برای بیماران عادی و غیرکرونایی فعال شده است.
آخرین بیمار کرونایی بیمارستان امیر کبیر اراک مرخص شد.

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نادر زرین فر گفت: در روزهای پایانی آبان ماه بر اساس اطلاعات اپیدمیولوژیک، تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی اراک و با فروکش کردن پیک پنجم کرونا، با ترخیص آخرین بیمار کرونایی، فعالیت بیمارستان  امیرکبیر اراک به حالت عادی بازگشت و هم اکنون بخش‌های این مرکز درمانی تنها برای بیماران عادی و غیرکرونایی فعال شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان امیرالمونین اراک با اختصاص دو بخش با کادری مجرب تنها سانتر پذیرش و درمان بیماران کرونایی سطح شهرستان است.

وی تاکید کرد:  آخرین موتاسیون و جهش ویروس کرونا، واریانت دلتا می باشد و خوشبختانه جهش و موتاسیون جدیدی اتفاق نیفتاده و این آمار افزایشی در کشورهای اروپایی حاصل همین واریانت دلتا است و اگر این شرایط و عدم جهش کووید ۱۹ ادامه دار باشد می توان امید داشت که در آینده موج های کوچک و با شدت کمتری از موج های قبلی را تجربه خواهیم کرد.

زرین فر اظهار کرد: به محض نیاز، بیمارستان امیر کبیر این آمادگی را دارد تا در صورت شیوع و همه گیری ویروس کرونا و ورود احتمالی به پیک بعدی، امکانات پزشکی و بخش های درمانی  را بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا فعال کرده و به خدمت گیرد.

مدیر گروه عفونی در پایان از عموم مردم و همشهریان خواست که در کنار دریافت واکسن، همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند لذا کرونا همچنان می تازد و تمام نشده است و در صورت عادی انگاری، مجدداً شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.


( ۵ )

نظر شما :