کاشت جوانه های امید در دل دردمندان در مرکز نیکوکاری نهال امید

رئیس کمیته امداد شهرستان اراک : فعالیت های مرکز نیکوکاری نهال امید در دانشگاه علوم پزشکی اراک قابل تشکر کرد.
۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۴ کد : ۲۱۹۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۸
به گزارش وب دا مرکزی،ابراهیم خسروی گفت : خدمت به محرومین اهمیت و ارزش بسیار بالای دارد به طوریکه حدود ۱۹۵ آیه در قرآن کریم در مورد انفاق و رسیدگی به محرومین نازل شده است.
کاشت جوانه های امید در دل دردمندان در مرکز نیکوکاری نهال امید

به گزارش وب دا مرکزی،ابراهیم خسروی گفت : خدمت به محرومین اهمیت و ارزش بسیار بالای دارد به طوریکه حدود 195 آیه در قرآن کریم در مورد انفاق و رسیدگی به محرومین نازل شده است.
او افزود :کمیته امداد منطق 2 اراک با توجه با داشتن بیشترین محروم و نیازمند تحت پوشش به دلیل وسعت زیاد حاشیه نشینی شهر اراک با حدود 6 هزارو 400 خانوار و 11 هزار نفر تحت پوشش،که از این تعداد حدود 3 هزار خانوار به دلیل فوت سرپرست نیازمند حمایت و یاری هستند،جز اداراتی است که خدمت به این عزیزان را مایه افتخار و مباهات خود می داند.
وی تاکید کرد :واگذاری کار های خیر  و نیکوکاری به موسسات و مراکز خیریه و مردم در مساجد و محلات از سال های گذشته آغاز شده و در حال حاضر 52 مرکز نیکوکاری در حوزه ی استحفاظی منطقه 2 اراک فعالیت می کنند و هم در شناسایی محرومین و هم در اراده خدمت به آنان فعالیت می کنند.
او افزود : مرکز نیکوکاری نهال امید(دانشگاه علوم پزشکی اراک)به خصوص مسئول و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک(حجت الاسلام حسنوند) خدمات خوبی را به نیازمندان ارائه می کنند و توانسته اند تا کنون 146 میلیون تومان کمک های نقدی و 125 میلیون تومان خدمات مشاوره،مستقیم و غیر نقدی به نیازمندان ارائه دهند.
وی توضیح داد :  شناسایی 75 نفر از بیماران صعب العلاج  و اریز مبلغ 300 هزار تومان به صورت ماهیانه به حساب آنها برای کمک به درمان و زندگی از جمله خدمات ویژه ی این مرکز نیکوکاری است کهبا توجه به خاص بودن بیماری این عزیزان این کمک ها بسیار موثر و ارزشمند است


نظر شما :