تکمیل و تحویل بیمارستان سوانح و سوختگی از مطالبات دانشگاه است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک : با افتتاح این بخش بسیاری از مشکلات درمان حل و مشکل کمبود فضا تا حدودی مرتفع می شود.
۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۲ کد : ۲۱۹۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۴
به گزارش وب دا مرکزی،دکتر بهمن صادقی گفت : این بخش پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد اما به دلیل مشکلاتی که با پیمانکار در برخی از موارد داریم،هنوز موفق به تحویل آن نشده ایم
تکمیل و تحویل بیمارستان سوانح و سوختگی از مطالبات دانشگاه است

به گزارش وب دا مرکزی،دکتر بهمن صادقی گفت : این بخش پیشرفت فیزیکی 95 درصدی دارد اما به دلیل مشکلاتی که با پیمانکار در برخی از موارد داریم،هنوز موفق به تحویل آن نشده ایم
او افزود : برخی تجهیزات تامین شده و مابقی نیز از منابع دانشگاه علوم پزشکی در حال تامین است و انتظار داریم هر چه سریعتر  این بخش تحویل دانشگاه شده  و با راه اندازی و به بهره برداری رسیدن آن، فضای لازم برای گروه عفونی بیمارستان ولیعصر هم فراهم شود.
وی تاکید کرد : در حال حاضر صرفا در بیمارستان امیرالمومنین دو بخش با ظرفیت 60 تخت به بیماران کووید اختصاص پیدا کرده و موارد سرپایی نز کاهش چشمگیری داشته است به همین دلیل تصمیم بر این شد این مرکز درمانی نیز پس از ضد عفونی های لازم به درمان سایر بیماری ها و گروه های تخصصی بپردازد.
دکتر صادقی در ادامه خاطر نشان کرد : اما با توجه به فصل سرد سال و آلودگی هوا متاسفانه شاهد افزایش مراجعین تنفسی هستیم و نیاز است فضای مخصوصی به گروه عفونی اختصاص یابد. 
دکتر صادقی گفت : با توجه افزایش تعداد مراجعین و تعداد بالای کسانیکه از چند ماه گذشته در صف انتظار هستند ،امکان اضافه نمودن این بخش در بیمارستان امیرالمومنین وجود ندارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : گروه نورولوژی متصدی پذیرش این بیماران است و لازم است اقدام ویژه ای در خصوص بخش عفونی غیر کووید انجام شود که بهترین و موثرترین کار تسریع در تحویل و تکمیل بیمارستان سوختگی است.


نظر شما :