برگزاری نخستین "جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت" با هدف توسعه مشارکت اجتماعی

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۱۹۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۶
مدیر فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک هدف نهایی برگزاری "نخستین جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت" را اشاعه فرهنگ خیرین، توسعه مشارکت اجتماعی و بهبود جایگاه نظام سلامت در کشور دانست.
برگزاری نخستین "جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت" با هدف توسعه مشارکت اجتماعی

به گزارش وب دا مرکزی، عزیزالله قربانی بیان کرد: در راستای اشاعه فرهنگ خیرین و اقدامات داوطلبانه در جامعه و بهره گیری از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت آنها به سوی اولویت های ملی حوزه سلامت با هدف بهبود جایگاه نظام سلامت در کشور "نخستین جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت" به همت اداره کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت تشکیل شده است.

وی در ادامه مسئولیت پذیری اجتماعی و فردی، سرمایه گذاری اجتماعی و مشارکت اجتماعی در بحران، مشارکت اجتماعی از منظر دین، معنویت و اخلاق و شناسایی موانع موجود در جلب مشارکت های عمومی را از جمله محورهای این مشارکت اجتماعی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره بخش های مختلفی دارد و افراد شرکت کننده می توانند با مراجعه به سایت social.behdasht.gov.ir ایده ها، تجارب و آثار خود را در بخش های هنری، خبری، آموزشی و پژوهشی بارگذاری کنند.

قربانی تاکید کرد: عموم شهروندان، اعضای هیات علمی، طلاب، اساتید حوزه، کلیه دانشجویان و دانش آموزان، کارکنان دولت، انجمن های مدنی و NGO ها، فعالان فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه و اصناف واجد شرکت در این جشنواره می باشند.

گفتنی است که افراد متقاضی تا پایان آذرماه فرصت دارند آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.


نظر شما :