افتتاح چند پروژه مهم تا ۲ ماه آینده

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۶ کد : ۲۲۰۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان اورژانس سوختگی، مجتمع کلاس های آموزشی و بیمارستان روان از جمله پروژه های هستند که در آینده نه چندان دور به بهره برداری می رسند.
افتتاح چند پروژه مهم تا ۲ ماه آینده

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: تا 2ماه آینده بیمارستان اورژانس سوختگی و کمتر از  2 هفته دیگر مجتمع کلاس های آموزشی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه بیمارستان اورژانس سوختگی مدتی دچار کندی در ساخت و تکمیل شده بود که با توجه به پیگیری معاونت توسعه و جلسه ای که با سازمان انرژی اتمی برگزار شد، مشکلات مرتفع گردید و مقرر شد تا اوایل بهمن ماه سال جاری برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل شود.

وی تاکید کرد: کار ساخت مجتمع کلاس های آموزشی نیز که سهم بسزایی در ارتقاء کیفیت و فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دارد، به اتمام رسیده و پیش بینی می کنیم بعد از اتمام کار تاسیساتی، حدود دو هفته دیگر آماده میزبانی از دانشجویان باشد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: بیمارستان روان هم که کمبود تخت های آن به شدت به چشم می خورد در حال طی کردن مراحل پایانی برای افتتاح است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این مرکز با توجه به اینکه می بایست استاندارد هایی لحاظ شود و حتما مجهز به دوربین باشد، این امکان فراهم شده و دوربین ها خریداری و در کمتر از 48 ساعت آتی نصب خواهند شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با آغاز به کار این مرکز، کیفیت ارائه خدمات اعصاب و روان با توجه به وجود و همکاری نیروهای تخصصی و فوق تخصص مجرب و همچنین زیرساخت های لازم و با کیفیت، افزایش یابد.

وی در پایان اعتبار ساخت و تکمیل این مرکز درمانی را بالغ بر 3 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: با افزایش تعداد تخت های بستری امکان ارائه خدمت به سایر شهرستان ها و استان های همجوار نیز فراهم می شود.


( ۲ )

نظر شما :